موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ
موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی با بالا ترین کیفیت


دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی


این آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی میباشد.

http://www.gigpars.com/upload/ych_f6515_1.gif

 

متن آهنگ مازیار فلاحی با نام جاودانگی :

قطره بارون دلم خلوت زندون دلم

لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی بود و نبود من توی

مهر سجود من تویی وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش.و پس تویی

عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی

بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

♫♫♫♫♫♫

هدهد من خدای من هم دم با وفای من

خبر ببر به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم محو ÷دیدار تویی

خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی


MP3 – 128

http://www.gigpars.com/upload/jfab_images.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد