موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ
موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام ممنونم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد محضرنیا به نام ممنونم با بالا ترین کیفیت



دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام ممنونم


ترانه و آهنگ : حامد محضرنیا , تنظیم : استار باند , میکس مستر : آوا رکورد
این آهنگ تیتراژ برنامه امروز هنوز تموم نشده میباشد.

http://www.gigpars.com/upload/ych_f6515_1.gif

  

متن آهنگ حامد محضرنیا به نام ممنونم :

تا تو رو دارم حس می کنم دنیا تو دستامه

وقتی که عشقت مثل نفس همیشه همرامه

دیگه باور کن که بودنت تموم دنیامه

به تو نزدیک وقتی که تنها زیر بارونم

خیلی دلتنگم تو این روزایی که پریشونم

چجوری بگم خدا جون از تو ممنونم

“ممنونم واسه این زندگی و هوای تازه

واسه هر چی که من و یاد تو می ندازه

واسه امروز که نمی زاری تموم شه

من تو رو دوست دارم بی حد و اندازه”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام ممنونم

♫♫♫♫♫♫

تا تو رو دارم حس می کنم دنیا تو دستامه

وقتی که عشقت مثل نفس همیشه همرامه

دیگه باور کن که بودنت تموم.دنیامه

به تو نزدیک وقتی که تنها زیر بارونم

خیلی دلتنگم تو این روزایی که پریشونم

چجوری بگم خدا جون از تو ممنونم

“ممنونم واسه این زندگی و هوای تازه

واسه هر چی که من و یاد تو می ندازه

واسه امروز که نمی زاری تموم شه

من تو رو دوست دارم بی حد و اندازه”(دو بار)


MP3 – 320

http://www.gigpars.com/upload/jfab_images.jpg

MP3 – 128

http://www.gigpars.com/upload/jfab_images.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد