موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ
موزیک یار | music yar

موزیک یار | music yar

موزیک یار بزرگترین مرجع دانلود آهنگ

دانلود ورژن جدید آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای

دانلود ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای با بالا ترین کیفیت



دانلود ورژن جدید آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای



 

متن آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای :

بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد

ما که راهمون یکی بود چرا جاده ما رو گم کرد

بغض تو با گریه من با شکستن وا نمیشه

تا تو دستامو نگیری گم شدم پیدا نمیشه

جاده ها رو با خیالت رج بزن پای پیاده

فکر تنها بودن ما واسه هر دو مون زیاده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای

♫♫♫♫♫♫

خودمو پشت سر تو توی این جاده کشیدم

رد تو نمی گیرفتم به خودم نمی رسیدم

تو کنار من یه کوهی من کنار تو یه دریام

من و با هم آرزو کن با تو من تمام دنیام


 

MP3 – 320

http://www.gigpars.com/upload/jfab_images.jpg

MP3 – 128

http://www.gigpars.com/upload/jfab_images.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد